W naszym przedszkolu realizowany jest innowacyjny projekt „Kodowanie na dywanie”. Ma on na celu rozwijanie spostrzegawczości, wyobraźni, kojarzenia i logicznego myślenia podczas zabaw na macie edukacyjnej z wykorzystaniem kolorowych kubeczków. Dzieciom z grupy IV bardzo spodobała się ta forma wspólnej zabawy.
Z życia małego optymisty:
Akcja „Góra grosza” – grupa IV
Dzieci z grupy starszaków chętnie przyłączyły się do ogólnopolskiej akcji „Góra grosza”. Każdy przedszkolak przyniósł grosiki i nie tylko, by wrzucić je do przedszkolnej skarbonki zamieszczonej w holu przedszkolnym.
Rodzic w roli nauczyciela- grupa IV
Mama Oliwki chętnie gości w naszym przedszkolu, podejmuje różne wyzwania, prowadzi ciekawe zajęcia. Tym razem wspólnie z dziećmi wykonała świąteczną kartkę oraz „pachnące mandarynki”. Dzieci ozdabiały kartki różnorodnym materiałem plastycznym przyniesionym przez mamę oraz mandarynki goździkami wg własnych pomysłów.
Wyjście do biblioteki – grupy IV
W dniu 13 grudnia 2019 r. dzieci z grupy IV uczestniczyły w lekcji bibliotecznej w Bibliotece Publicznej Filia nr 6, podczas lekcji dzieci poznawały zwyczaje i tradycje świąteczne, uczestniczyły w zabawach słownych, sprawnościowych, rozwiązywały zagadki na temat znanych bajek. Wykonały pracę plastyczną wg własnego pomysłu.
Świąteczne spotkanie z Rodzicami w grupie IV
Boże Narodzenie to czas magiczny, radosny. Czas pełen zadumy, refleksji, rodzinnych spotkań. Świąteczny nastrój zapanował również w naszej grupie 18 grudnia. Tego dnia odbyło się spotkanie z Rodzicami. Bożonarodzeniowy klimat dopełniły okolicznościowe dekoracje, lampki, choinka oraz odświętnie nakryty stół z poczęstunkiem. Podniosłym momentem spotkania był program artystyczny w wykonaniu dzieci pt. „Gwiazdkowe święta”, które z zaangażowaniem śpiewały utwory o tematyce świątecznej, zaprosiły także przybyłych gości do wspólnej kolędy.
MALI CZYTELNICY GR. I
Dzieci z grupy I odwiedziły Panie z biblioteki.
ZAPOZNANIE Z ZEGAREM GR. II
W minionym tygodniu dzieci z grupy II wzbogaciły wiedzę na temat zegarów. Podczas zajęć dzieci rozpoznawały cyfry na tarczy zegara, wykonywały ćwiczenia ruchowe, słuchowe, artykulacyjne i badawcze. Na zakończenie wykonały balonikowy zegar.