Każda przeprowadzona zabawa badawcza niesie ze sobą ładunek pozytywnych emocji, co w rezultacie wspiera proces uczenia się. Najlepiej, bowiem zapamiętujemy to, co nam się miło kojarzy. Zabawy te wywierają korzystny wpływ na różne sfery rozwoju dziecka, m.in. sferę aktywności twórczej. Dzieje się tak, ponieważ dziecko podejmując zabawę badawczą staje przed określonym problemem, którego rozwiązanie jest bezpośrednim celem samej zabawy. Rozwiązując ten problem różnymi metodami, dziecko prowokowane jest do wyciągania wniosków, szukania zależności, określania przyczyn i skutków. Przy okazji uczy się planowania własnych działań, poszukiwania oryginalnych pomysłów i rozwiązań. W czwartek 14 stycznia przedszkolaki z naszego przedszkola szukały odpowiedzi na pytanie „Jaki jest śnieg?” poprzez zabawę badawczą.
-
-
SZANOWNI RODZICE! Z DNIEM 1 CZERWCA 2025 R. ULEGA ZMIANIE NUMER KONTA BANKOWEGO DO DOKONYWANIA WPŁAT ZA POBYT I ŻYWIENIEWięcej
-
Dnia 29 maja 2025 r. dzieci z grupy II gościły swoich Rodziców z okazji święta Mamy i Taty.Więcej
-
Rankiem we wtorek 27 maja dzieci z grupy IV wybrały się do Biblioteki Publicznej.Więcej
-
SERDECZNIE DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM RODZICOM I DZIECIOM ZA UDZIAŁ W AKCJI CHARYTATYWNEJ „NAKRĘĆMY SIĘ NA POMAGANIE”. UDAŁO NAM SIĘ ZEBRAĆ 42Więcej