Układanie historyjek obrazkowych jest znakomitym ćwiczeniem analizy wzrokowej oraz myślenia przyczynowo-skutkowego. Dziecko w obrazkach musi dostrzec pewną całość, połączyć wydarzenia, ustalić ich kolejność i logicznie wytłumaczyć. Historyjka obrazkowa umożliwia nauczycielowi realizację wszystkich zadań dotyczących rozwijania myślenia, ponieważ układanie i omawianie treści obrazków tworzących historyjkę wymaga doskonalenia różnych operacji umysłowych. Uogólniając te krótkie wyjaśnienia można stwierdzić, że korzystanie z historyjek w pracy z dziećmi pozwala realizować takie zadania jak: rozwijanie procesów analizy i syntezy, próby wnioskowania, rozwijanie spostrzegawczości oraz umiejętności logicznego kojarzenia faktów pokazanych na poszczególnych obrazkach, doskonalenie wypowiadania się na określony temat i układania opowiadań własnych.
-
24 czerwca w Grupie IV odbyło się niezwykle ważne wydarzenie.Więcej
-
Przedszkolaki z grupy I na zakończenie roku szkolnego wybrały się do Cukierni Mikołaj na lody.Więcej
-
-
Podczas cyklu zajęć dzieci dowiedziały się, na czym polega proces fotosyntezy, poznały wybrane gatunki drzew w Polsce oraz ich owoce.Więcej
-