Układanie historyjek obrazkowych jest znakomitym ćwiczeniem analizy wzrokowej oraz myślenia przyczynowo-skutkowego. Dziecko w obrazkach musi dostrzec pewną całość, połączyć wydarzenia, ustalić ich kolejność i logicznie wytłumaczyć. Historyjka obrazkowa umożliwia nauczycielowi realizację wszystkich zadań dotyczących rozwijania myślenia, ponieważ układanie i omawianie treści obrazków tworzących historyjkę wymaga doskonalenia różnych operacji umysłowych. Uogólniając te krótkie wyjaśnienia można stwierdzić, że korzystanie z historyjek w pracy z dziećmi pozwala realizować takie zadania jak: rozwijanie procesów analizy i syntezy, próby wnioskowania, rozwijanie spostrzegawczości oraz umiejętności logicznego kojarzenia faktów pokazanych na poszczególnych obrazkach, doskonalenie wypowiadania się na określony temat i układania opowiadań własnych.
-
Gabrysia zaprezentowała nam swoją książkę Bohatera , opowiedziała nam o swojej rodzinie, przyjaciołach, ulubionych potrawach i kim chciałaby zostać wWięcej -
Dnia 06.11.2025r. starszaki z grupy V wzięły udział w I Międzyprzedszkolnym Przeglądzie Piosenki o Zdrowiu.Więcej -
Więcej -
Więcej -
Uroczysta Akademia z okazji Święta Niepodległości przygotowana przez dzieci z grupy 4Więcej



